جستجوی کار
📌 قبل از جستجوی کار خوبه که فکر کنید که میخواید تو یه شرکت بزرگ کار کنید یا شرکت کوچیک.
شرکت های بزرگ نظم بیشتری در حظور و غیاب فرم های اداری و روابطی از پیش تعیین شده دارن که کاملا در چارچوب قرار گرفته و به احتمال زیاد چندین دوربین هم در شرکت وجود داره و اینکه وظایفتون چون تقسیم شده کار محدودتر و مشخصی رو انجام میدید ولی با حجم زیاد.
اما در شرکت های خصوصی کارهای مختلفی رو انجام میدید و این سازمان ها معمولا سازمان بندی و نظم مشخصی نداره و شما میتونید به اون نظم ببخشید و کنترل انسانی کمتری هم در این شرکت ها هست و روابط بین همکاران برخلاف شرکت های بزرگ صمیمی تر و به شکل یک تیم هست .
توسعه من اینه که برای شروع تو یک شرکت کوچیک کار کنید چون یاد میگیرید چجوری کارهارو سازماندهی و. هندل کنیدهمچنین برای شروع لازم نیست روابط سازمانی پیچیده و بیمار رو تحمل کنید و در مورد کار حسابداری هم به علت تنوع کار و حجم کم اکثر کارا رو یاد میگیرید
که بعد ها میتونید وارد شرکت های بزرگ تر بشید به خاطر حقوق و مزایا و امنیت یا دلیل های خودتون.
-شرکت هایی که ایمیل دارن معمولا شرکت های معتبرتری هستند و امنیتشون بیشتره مابقی شرکت ها به معنای بد بودن رو نمیده اما روابط کاری سازمان یافته ای معمولا ندارند.
📌 اگر در روزنامه به دنبال کار میگردید یک سری شرکت های حسابداری حسابرسی (به اصطلاح) همیشه در روزنامه آگهی دارند شما میتونید با یادداشت کردن شمارشون و یا آشنایی با فرمت آگهی بعضی از این موسسات در دامشون نیافتید.
یکی از این فرمت ها به یک یا چند حسابدار بی تجربه یا کم تجربه نیازمندیم هست.
برای درگیر نشدن با این شرکت ها حتما هنگام تماس زمینه کاری شرکتشون رو بپرسید اگر گجفت یه مدت آموزشی هستید بعد میفرستیمتون سر کار مودبانه گوشی رو قطع کنید.
📌 به هیچ عنوان سعی نکنید خودتون رو به عنوان کسی که هیچی نمیدونهذ نشون بدید و این رو هم بدونید که هر حسابداری حتی با چندین سال سابقه در موقع ورود به شرکتی اون کار براش جدیده و باید روش ها و استراتژی شرکت رو یاد بگیره ولی خب برای کسی که تازه کاره ممکنه این کار یه مقدار بیشتر طول بکشه.

نویسنده :خانم فاطمه رنجبر