همایش دیدار با سارا سفری

همایش دیدار با سارا سفری

مهندس سارا سفری نویسنده و کوهنورد در کالیفرنیا , به پاس خدماتش از طرف United Nations Association در سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ جایزه Global Citizen ” شهروند جهانی ” را به عنوان تلاش برای توانمندی انسان ها و مساوات بین زنان و مردان به دست آورد.

سارا سفری کوهنورد نیکوکار ایرانی برای کمک به دختران نپالی که به دلیل وضعیت بد مالی خانواده‌هایشان نمی‌توانند ادامه تحصیل دهند، آستین‌ها را بالا زد و به اطرافیانش گفت که اگر به ازای هر فوت از ارتفاع قله اورست به او یک دلار بدهند و او ۲۹ هزار دلار جمع کند، برای فتح اورست می‌رود و پول را به خیریه‌ای می دهد که برای دختران نپالی کار می‌کند.

سارا متولد ایران است و سیزده سال پیش در سن بیست‌سالگی به همراه خانواده به آمریکا مهاجرت کرد. مهندسی برق را در دانشگاه UCLA  در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به پایان رساند و هم‌اکنون مشغول تحصیل در مقطع دکترا می‌باشد. چند سال پیش پس از شرکت در سمیناری مصمم شد تا اقدام به انجام کاری نماید که بسیار فراتر از توانایی‌های آن مقطع از زندگی‌اش بود؛ فتح قله اورست! او هم‌اکنون فاتح ۹ کوه از بزرگترین قلل جهان است.

حال یکبار دیگر همایش دیدار سارا سفری با انجمنی ها برگزار شد و همگی پای حرف های دلنشین او نشستیم و تجربه های جدیدش را شنیدیم.

تاریخ برگزاری همایش: سه شنبه، چهارم دیماه ۱۳۹۷، ساعت ۱۷ تا ۱۹ در سالن اجتماعات همکاران سیستم .

همایش دیدار با سارا سفری
همایش دیدار با سارا سفری
همایش دیدار با سارا سفری