برگزاری کلاس های وبمستری – جلسه سوم

 جمعه ۱۷ اسفند ماه ۱۳۹۷

مدرس:آقای مهدی سلطانی

دانش و مهارت کلید موفقیت است. اما چجوری میشه از این کلید استفاده کرد؟
همانطور که میدانید و تجربه ثابت کرده، کسی که بهترین مهارت و دانش رو هم داره تا وقتی که نتونه خودش و معرفی کنه وبه زبان دیگه متاعی که داره رو خوب نتونه ارائه بده موفقیتی هم نمیتونه کسب کنه.

درست مثل فردی میمونه که کلید گنج و داره و میدونه این کلید گنجه اما متاسفانه جای گنج و نمیدونه.
درد و رنج اون آدم و متوجه میشید؟؟؟
خیلی سخته نه؟!

خب تو این جلسه استاد با طرح ریزی قبلی تلاش کرد که این گودال بین دانشگاه و صنعت رو با کمک و بیل زنی تک تک بچه ها و نظارت و کنترل مستقیم خودش پر کنه…
تا شاید این جاده کمی هموارتر بشه.

روند کار به این صورت بود که بچه ها هر کدوم با فایل ها و پاور پوینت خودشون که موضوعش تو جلسات پیش توسط استاد بسته به نیازهای حرفشون انتخاب شده بود روی صحنه میومدند.
و موضوعاتشون رو ارائه میدادن، جایی هم که لازم بود موضوع شفاف سازی بشه استاد سوالات ریز و دقیقی برای فهم بهتر موضوع میپرسیدند.
ارائه دهنده به سوالات بچه ها در پایان ارائه پاسخ میداد و نظرش رو با توجه به تحقیقاتش در مورد این که برای دامنه چه اسمی انتخاب کنیم رو میداد و دامنه ی ثبت شده خودش را تو سایت Whois نشون میداد
و استدلالش برای انتخاب نام دامنه رو میگفت
و به این شکل تشویق میشد و می‌نشست و مشتاقانه به تماشای ماراتون امتیاز دهی میپرداخت.

امتیاز دهی جنجالی و هیجان انگیز به این صورت بود که به هر فرد بر اساس فاکتور هایی مثل فن بیان، تسلط بر موضوع، کامل بودن تحقیق انجام شده و پاورپوینت و فایل ارائه شده، امتیازی از صفر تا ده داده می‌شد.

نتیجه ارائه هر فرد و مشاهده ارائه بقیه این بود که تجربه هایی به کوله بارشون اضافه شد و در مصاحبه و ارائه های بعدی میتونستن از اون ها کمک شایانی بگیرند.

گزارش از:فاطمه رنجبر

برگزاری کلاس های وبمستری - جلسه اول
برگزاری کلاس های وبمستری - جلسه سوم
برگزاری کلاس های وبمستری - جلسه سوم